Coolblue telefoon en tablet reparaties
Menu
  • 12 maanden garantie
  • Geen onderzoekskosten
  • Reparatie niet gelukt? Kost je niets

Algemene voorwaarden

  • We repareren je GSM of iPad zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen de 14 kalenderdagen.
  • In de reparatieprijzen zit het productonderdeel, de installatie en de BTW.
  • Wij geven 12 maanden garantie op de vervangen onderdelen en reparatie. Defecten die ontstaan na reparatie of door gebruik vallen hier niet onder.
  • Is het nodig een extra onderdeel te vervangen om de reparatie correct uit te voeren? Dan overleggen we dat eerst met jou, inclusief de bijkomende kosten.
  • Kunnen we de reparatie niet uitvoeren? Dan geven we je telefoon ongerepareerd terug. Je hoeft hiervoor uiteraard niets te betalen.
  • Valt je smartphone of iPad nog onder de fabrieksgarantie? Dan vervalt deze garantie bij reparatie, tenzij je je toestel bij Coolblue hebt gekocht.
  • We hebben volledige toegang nodig tot je telefoon of iPad voor diagnose en tests. Daarom moeten de vergrendelingen zoals pincodes en paswoorden worden verwijderd. ‘Find my iPhone/iPad’ moet altijd worden gedeactiveerd. Wanneer dit niet is gedaan, is de kans groot dat je langer op je toestel moet wachten.
  • Om je persoonlijke data zo goed mogelijk te beschermen, is het een vereiste dat je vooraf een back-up maakt. In sommige gevallen is het nodig het toestel volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kunnen we helaas niet voorkomen dat je data wordt gewist. Coolblue is niet aansprakelijk voor het verlies van data.
  • We repareren je smartphone of tablet met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Andere kapotte onderdelen die niet worden gerepareerd, kunnen nog meer beschadigd raken door reparatie. Hiervoor is Coolblue niet aansprakelijk. Ook niet voor kleine krasjes die ontstaan omdat we met jouw toestel aan de slag zijn gegaan. We kunnen niet garanderen dat je toestel nog steeds volledig stof- en waterbestendig is na reparatie.
  • Indien je de gevraagde gegevens niet juist of volledig aanlevert, heeft Coolblue het recht de reparatie niet in behandeling te nemen of extra kosten in rekening te brengen. We zullen uiteraard eerst proberen de juiste gegevens te achterhalen. Daardoor zal je wel iets langer op jouw toestel moet wachten.
  • Bij het openmaken van de telefoon of tablet voor reparatie moet Coolblue screenprotectors verwijderen die al op het scherm zijn geplakt. Helaas kunnen wij die niet vervangen.
  • Indien blijkt dat het serienummer van het product voorkomt in een database van gestolen of vermiste producten, houden wij ons het recht voor het toestel niet in behandeling te nemen. Wij zijn dan gerechtigd de gemaakte (reparatie)kosten bij jou volledig in rekening te brengen. Wij zijn verplicht melding te doen bij de politie.
  • Betalen kan bij het ophalen van je toestel in de winkel. Zonder betaling kunnen we je smartphone of tablet niet aan jou teruggeven. Als je je toestel niet binnen de 2 maanden komt ophalen, gaan we ervan uit dat je afstand doet van je smartphone of tablet en de eigendom overdraagt aan Coolblue.

Wat anderen zich afvragen

Hier vind je alle veelgestelde vragen over telefoon- of tabletreparatie reparatie. Zit jouw vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met coolbluerepareert@coolblue.nl.

Veelgestelde vragen
  • 12 maanden garantie
  • Geen onderzoekskosten
  • Reparatie niet gelukt? Kost je niets